Jdi na obsah Jdi na menu
 


Poradna pro děti, kineziologie, Bachova terapie

DĚTI - ŘEŠENÍ JAKÉHOKOLI PROBLÉMU

Terapie, která dokáže  změnit život celé rodině.

 

Terapii vedu přes mamku nebo taťku. Dítě není u terapie přítomno (pro dítě je velmi stresující naslouchat rozhovoru o svých nedostatcích a trápeních.

 

Při této terapii, neřeším problém rodiče, ale dítěte. takže o sobě rodič mluvit nemusí :-).

 

Úžasné na dětech je, že na terapii reagují skvěle i když nejsou  fyzicky přítomny!! 

 

Plno užitečných informací vám předám na základě data narození vašeho dítěte (kde máme veškerý potenciál napsaný i s problémy) a proto mohu na odstranění "potíží, problému" u vašich dětí pracovat i na dálku.

 

Máte-li zájem ozvěte se na :  ivahemska@seznam.cz nebo mob. 728944736

 

Zpětná vazba po terapii - Jak pomoci svým dětem?

(Jiřina21. 1. 2014 14:25)

Chtěla bych podpořit a utvrdit všechny, co mají pochybnosti o tom zda nějaké esence mohou vyřešit nějaký problém.

Mohou a to i přes to, že praktik tvrdí že pár nějakých kapek s obsahem možná pár molekul a kdo ví jestli, nemůže zabrat.

Nevím, resp. dnes už tuším, jak tyto "věci" fungují, ale opravdu fungují. Máme 8 letého syna, který má problémy s výslovností. Na logopedii chodíme od 3 let, poměrně dost intezivně cvičíme, hodně se zlepšil, ale "r" a "ř" ne a ne naskočit...

A tak jsem se odhodlala a zašla k Ivě... Sama, bez syna. Probraly jsme kde co, do lahvičky mi "umíchala lektvárek na míru" a ejhle po dvou lahvičkách, očním cvičení "r" naskočilo...

Skeptik by mohl říct, že by k tomu sice stejně došlo, ale já vím už svoje. Děkuji Ivě (a jim podobným), že tu je (jsou) a že nemá strach nabídnout i jinou alternativu v dnešní "vědecké" době.  Jiřina

 

images--22-.jpg

 

Velmi si vážím důvěry rodičů, kteří mě oslovují ohledně problémů svých dětí... (problémy s učením, nesoustředěnost, hyperaktivita, zapomnětlivost, strachy, úzkosti, agrese, špatné zařazení do kolektivu.....atd. - jakákoli disharmonie..).

 

stazeny-soubor--17-.jpg

 

Věřte, že na každé disharmonii se dá s úspěchem zapracovat. Jako velké plus spatřuji v tom, že přítomnost dítěte v poradně nevyžaduji.

 

 Nejhorší je rozebírat před nimi jejich (platí i v rodině!) nedostatky, trápení a problémy (bohužel různé nálepky dítě obdrží až po nástupu do školky, školy - jsou to lidi zvenčí, kteří vám dítě "zaškatulkují sad ).

10369142_567146513402323_7541886219150114336_n.jpg

Cokoli   se stává problémem ve chvíli kdy "to" za problém označíme... dejte někomu "nálepku" a on se tak skutečně začne chovat....není to pouze o něm, je to i  váš obraz, který se vám dokazuje ! (kdyby dítě hodinu dělalo různé úkony, tak vy uvidíte zrovna situaci, která  dokazuje onu „nálepku“ – platí u každého, koho si "nějako" zhodnotíte, označíte (např. lajdák, lenoch, grázl, ….atd).

 

Jak jednáme a zacházíme se svými dětmi , tak s nimi budou zacházet další lidé v jejich dospělosti. Denně se svými klienty odstraňuji následky výchovy , které se jim v dospělé realitě vrací skrze nejbližší – partnera, děti, tchýni a tchána, ale i od přátel a cizích lidí (šéf, spolupracovníci..atd.).

 

Výborně si rozumějí se staršími osobami – trpělivý a vnímavý prarodič pro ně často bývá nejlepším útočištěm. Děti jsou obecně citlivými barometry nálad v rodině – konflikt často vycítí dříve, než si ho všimnou rodiče... ( z tohoto důvodu pracuji nejdříve s rodičem.

 

Proč pracuji s rodičem ?

Pro mne je terapie pouze u dítěte  nedostačující, pomůže, ale pouze do té doby než opět podlehne vlivu okolí. Dítě nemá šanci se mezi dospěláky vymezit. Rodič je primární autorita a dítě si vše ukládá jako "ANO"

 

                                          zdrave-dite.jpg

 

Při sezení rodiči vysvětlím potenciál dítěte a jeho vnímání reality, chování ve stresu atd. Pochopitelně vše také souvisí s přístupem dospěláků k dětem a vztahy v rodině.

 

Od početí cca do 7 let si vytváříme 70% vzorců chování, podle kterých žijeme svou přítomnost.

 

Dítě je fantastický potenciál, který v sobě může rozvinout co chce, pokud mu umožníte, aby "to"  rozvíjel.

 

Děti, narozené po roce 2000 mají úplně jiné vnímání reality. Jsou jako "houbičky" a věřte mi, že se mi je velmi smutno, když slyším ony  nálepky dysfunkcí  .., ADHD atd..

 

Ano věřím, že u těchto dětí je velmi náročná výchova ale ony jsou plni temperamentu, zvídavosti a velké upřímnosti . Jejich velkou předností je víra s kterou půjdou za svými ideály a cíli. Moc jim fandím.

 

Dětičky jsou takovým naším zrcadlem. Je potřeba si uvědomit, že problém dítěte není pouze jeho problém, ale i problémem jeho rodičů.

 

Zpětná vazba po terapii - Jak pomoci svým dětem?

Poděkování

(Lenka Georgievová8. 4. 2018 10:11)

Milá Ivo, touto cestou bych Vám chtěla velmi poděkovat. Za setkání s Vámi a následnou spolupráci jsem moc vděčná. Sama bych nikdy nedokázala uvidět, pochopit a přijmout to, co jste mi objasnila Vy.

Máte velký dar a bohaté zkušenosti. Jste profesionál. Přišla jsem k Vám jako nejistá, téměř vyčerpaná, matka malého kluka, který prostě "nezapadal".

Po spolupráci s Vámi a také díky Bachovým esencím u nás nastal velký obrat. Obrovský! Viditelný! Radostný a živelný!

Naše dítě je zase dítětem a já spokojenou mámou. Za Vaši pomoc velmi děkuji, je tolik prospěšná.

Kontakt s Vámi bych doporučila každému, kdo hledá či váhá a v srdci ví, že chce víc než se nechat vmanipulovat do obvyklého školského, lékařského či podobného systému, což není dobrá první volba, zvláště nejde-li o život jako takový. Ivo, děkuji Vám a přeji krásné dny. Lenka Georgievová

 

Příklad  :  Rodičům říkám : „jestli si myslíte, že se pohádáte 40km od Pardubic, přijedete domů a budete se držet za ruku, tak dítě stejně pozná, že „něco není v pořádku“ a na váš vnitřní hněv může např. také reagovat vztekem, nebude chtít jíst, psát úkoly, spát atd. 

 

Stres je negativní emocionální reakce na životní události.

 

Málokdo si uvědomuje, že např. fobie, strach a deprese,  mohou mít stejný stresový zážitek v dětství, při porodu, nebo dokonce v prenatálním věku. Nejvíce bloků vzniká od početí do 7 let našeho života.

 

Nenechávejte bez povšimnutí pokud má vaše dítě problém určit, která ruka je pravá a která levá, pokud začíná zadrhávat.

 

Nepřisuzujte mu, že je líné, když si pro ranní vstávání nachází výmluvy, že mu není zrovna dobře a ono mu  za nějaký čas skutečně nevolno může být. Všímejte si pokud se mu pletou písmenka, číslice a nedokáže se soustředit na čtení.

 

Zharmonizovaní energie je možné provádět v jakémkoli věku, ale čím jsme starší tím nás stres daleko více ovlivňuje v našem rozhodování .

 

Je prokázáno, že stres snižuje tvorbu obraných látek a snižuje tedy i imunitu těla 

 

Terapie, která změní život dětem i vám :

 

POMOC PŘI ŘEŠENÍ PROBLÉMU VAŠEHO DÍTĚTE 

Při této terapii, neřeším problém rodiče, ale dítěte. takže o sobě rodič mluvit nemusí :-)

 

Cena první konzultace a terapie :  1000kč (cca 1,5h)

 

Cena další terapie  : 890kč (cca 1h)  

 

Máte-li zájem o zařazení kineziologické odblokování při řešení problému vašeho dítěte do terapie, tak se cena navyšuje +380kč

 

Když mě osloví rodiče s prosbou o pomoc při jakémkoli problému jejich dítěte je vedena terapie přes mamku nebo taťku. Dítě není u terapie přítomno (pro dítě je velmi stresující naslouchat rozhovoru o svých nedostatcích a trápeních.

 

Nemohou se bránit, protože autorita se poslouchat musí – tak sedí, poslouchají a jsou smutnější a smutnější).

 

Součástí terapie jsou dvě (rodič + dítě) vytestované harmonizační lahvičky Bachových esencí.

 

  • (vybranou směs Bach. esencí mohu zaslat poštou : cena 500kč+ 60kč poštovné)

 

Zkušenosti z poradny : http://www.hemska.estranky.cz/clanky/vase-ohlasy.html

Máte-li zájem o  pomoc při řešení problému vašeho dítěte, kontaktujte mě na tel. č.728944736. 

Po - Čt     9h - 17h      Pá   9h - 15h  

Nemůžete-li se dovolat, kontaktujte mě později (právě probíhá terapie).

 

Jsem absolventka mezinárodního certifikovaného vzdělávání BIEP pod vedením lektorky T.Jordan z Bachova centra ve Velké Británii 
seznam absolventů mezinárodního certifikovaného vzdělávání BIEP :
 
 

Velmi ráda vám  pomohu najít řešení. 

 

S terapii mám velmi dobré zkušenosti a můžeme vyřešit jakékoli problémy a potíže s učením, chováním, vztahy, při sportu...atd. 

Strach, smutek, nedostatek sebevědomí, vztek, agresivita, zlost, potíže s učením (NESOUSTŘEDĚNOST,NEPOSEDNOST,ZAPOMÍNÁNÍ, VYRUŠOVÁNÍ, AGRESIVITA, ROZTĚKANOST,UBLIŽOVÁNÍ DRUHÝM, NESCHOPNOST NAVÁZAT KONTAKTY, STUD, NEDOSTATEK SEBEVĚDOMÍ, NECHUTENSTVÍ, STRACH ZE ZMĚN)..atd.

 

Stesk po domově, náročný nástup do školky, školy, žárlivost, narození sourozence , nízká sebedůvěra, plachost, vyhýbání se kolektivu, noční můry, noční pomočování, zácpa, závislost na rodičích, miminka pláčí, vyžadují pozornost, dětičky nemají rády změny, alergie, ekzémy…atd  

 

Dětičky a zvířata reagují na  terapii velmi rychle, nemají zatížen systém přesvědčení, jako my dospěláci.

 

Po roce 2000 se nám rodí úplně jiná generace dětiček, jsou ohromně vnímavý a intuitivní. Poznají, zda  se lidi přetváří nebo lžou (více v článku : "JAKÉ JSOU NAŠE DĚTI") 

 

Nejčastější výroky rodičů pokonzultaci a  terapii  :

 

U miminek :

  • nepláče celou noc, konečně jsem se mohla v klidu vyspat (nejsem nervózní, vzteklá a popudlivá)
  • je celkově klidnější, spokojenější už se  nevzteká
  • nepropadá hysterickému pláči
  • zoubky se nám prořezávají v klidu
  • po kojení nezvrací
  • konečně je doma opět pohodička.  Přestali jsme se s manželem hádat (byli jsme, tak nevyspalí a unavený, že to mělo vliv na naše vztahy)
  • manžel "těm" kapkám nevěřil, teď o nich všude mluví a každému je doporučuje..

 

Další téma k řešení :

  • Strašpytel
  • Boják
  • Nespavec
  • Hysterik
  • Samotář
  • Mimoň
  • Zapomíná 
  •  Roztržitý
  •  Neposeda
  •  Závislák
  •  Vztekloun
  •  Žárlivec
  •  Stydlín
  •  Detailista
  •  Puntíčkář
  •  Špatný jedlík
  •  Agresor
  •  Pesimista
  •  Ustrašenec
  • Nic pro něho není dobré
  • Kritik
  • Nic mě nebaví
  • Vše vzdávám
  • Chci mít své rodiče neustále nablízku
  • Bojím se strašidel, tmy
  • Křičím ze spaní
  • Straním se kolektivu

 

Dnes se děti potýkají s fatálním nedostatkem imunity. Dá se říct, že málokteré je opravdu zdravé. Hektické žití, vysoké nároky rodičů, školy...nezdravá strava, ovzduší, chemické  látky  – to vše naprosto znemožňuje jejich opravdu zdravý vývoj.

Děti stresuje mnoho věcí, které se dospělému zdají být banální, záleží na tom, jak silnou negativní emoci při tom zažijí. Nemusí totiž vůbec souviset s učením ve škole.

Může to být přenos pocitů a prožitků matky v těhotenství. Traumatický ale i zdánlivě normální porod, narození sourozence, stěhování, stěhování od babičky a dědečka, pobyt v nemocnici, úmrtí člena rodiny, úmrtí milovaného zvířátka, rozvod rodičů, pobyt na táboře. 

Ne všechny děti se rychle a rády zařazují do nového kolektivu, vztahy v jakémkoli kolektivu, vztahy s učitelkou, vztahy s jakoukoli dospěláckou autoritou.

 

Žádné jiné metody na korekci dyslexie nejsou založeny na identifikaci emocionální příčiny „problému“.

Místo toho se spoléhají na nápravu přítomnosti. Dosavadní zkušenost dokazuje, že korekce přítomnosti ( pokud to není prioritní korekce ) vydrží pouze do chvíle, dokud se neobjeví nový emocionální stresor.

 

Základní pravidla komunikace

  • Bezpečí – dítě by se v rodině mělo cítit bezpečně (kde už také jinde než v rodině?). Když se vám dítě s něčím svěří, neměli byste zneužít jeho důvěru. Podkopali byste tím totiž možnost, že se vám v budoucnu ještě někdy svěří.
  • Upřímnost – každá, i sebenepříjemnější situace, má své řešení. Oceňte pravdomluvnost dítěte a společně najděte východisko.
  • Jednoduchost – malé děti nerozumí ironii ani vtipu, některé mohou mít potíže jejich pochopením až do puberty. Mluvte zřetelně a jasně, aby všichni zúčastnění věděli, na čem jsou.
  • Férovost – jednejte upřímně a férově. Nebojte se mluvit o složitých problémech, přiznejte svou chybu, pokud k ní došlo. Děti dokážou nastavit pěkně nemilosrdné zrcadlo, které nás často může vést k zamyšlení, ale mají stejné právo na svůj názor jako my dospělí.
  • Čas – zejména malé děti vám potřebují svěřit své trápení nebo obavu hned. Nedokáží počkat, až budete mít čas. Snažte se jim vyjít vstříc, máte-li málo času, stanovte časový limit, ale věnujte rozhovoru s dítětem maximální pozornost. Lepších pár minut stoprocentního soustředění než hodina přerušovaná televizí či vařením.
  • Nelžete – pokud se necháte zapírat do telefonu, abyste nemuseli mluvit se svou tchyní, můžete si být jisti, že si toho dítě všimne a pak samo nebude mít žádný problém, až bude lhát vám.
  • Nekažte – nenechte se unést a nepouštějte se do nekonečného kázání, dejte dětem najevo, že ve vás mají oporu v každé situaci. Chvalte, je-li za co. Kritizujte s rozmyslem a laskavě. Kritika by měla být konstruktivní, měla by obsahovat vysvětlení toho, proč se vám nelíbí to, co dítě dělá. „Když roztrhneš knížku, bude zničená a už si z ní nebudeme moct číst atd.“
  • Respekt především – naslouchejte si, neurážejte se, nevyhrožujte (děti velmi rychle postřehnou, že výhrůžky neplníte, resp. že jsou nereálné, a nic si z nich ani z vás nedělají). Chovejte se k sobě navzájem i ke svým dětem laskavě a s úctou.
  • Vztek ne – i poměrně malé dítě pozná, zda byl trest spravedlivý nebo ne. Vlastní frustrace do výchovy a komunikace s dětmi (nakonec ani s dospělými) nepatří. Vaše děti nemohou za to, že vás dneska naštval šéf a máte všeho dost.

Zlaté pravidlo komunikace – na emocionální otázku dávejte emocionální odpověď, na racionální otázku odpovídejte racionálně.

                                               S láskou Iva heart

 
 

 


Poslední fotografie


Facebook

Kontakt

Alternativní poradna

Iva Hemská
Sukova třída 1556
Pardubice

728944736

ivahkinez@seznam.cz



Archiv

Kalendář
<< červen / 2018 >>

Statistiky

Online: 1
Celkem: 239963
Měsíc: 3191
Den: 100